Zöldséges pulyka pennével

 2011.03.12. 19:45

Ha nincs időm (és mikor van?) valami gyors, de finom vacsorát szeretek főzni. Most is ez történt. Vettem egy kis pulykamellet és úgy gondoltam, majd csak lesz belőle valami jó kis vacsi!

Zöldséges pulyka, vagy disznó, vagy csirke… szóval hús:

1 kg pulykamell, vagy…. valamilyen hús, ki mit szeret

1 kg zöldborsó, sárgarépa, kukorica, petrezselyemgyökér – vegyesen

1 kg, penne

1 nagy doboz tejföl

só, bors, petrezselyemzöld

reszelt parmezán

A húst, legyen az bármilyen, kockára vágjuk, kevés olajon megsütjük fehéredésig. Ekkor lefedjük, és lassan hagyjuk megpárolódni a saját levében. Néha megkeverjük, közben megsózzuk, megborsozzuk kicsit. Ha a hús már megpuhult beletesszük a kockára vágott zöldségeket. Most siettem, így a fagyasztóból vettem ki a mirelit zöldséget, ezért csak a végén tettem a húshoz. Ha valaki nem olyan lusta mint én és friss zöldségből csinálja, azt természetesen hamarabb kell a húshoz adni, hogy egyszerre puhuljanak meg. Tehát a puha húst és zöldséget egy nagy pohár tejföllel felöntöm és csak éppen felforralom.

Közben a pennét megfőzöm, leszűröm és ráöntöm a zöldséges húst. Alaposan összekavarom, megszórom apróra vágott petrezselyem levéllel és reszelt parmezánnal tálalom.

Címkék: vacsora gyors pulyka tejföl penne zöldborsó sárgarépa

A bejegyzés trackback címe:

https://anyadfoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr672594017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása