Ma este igazán nem volt időm főzni, így csak egy gyors és egyszerű vacsit csináltam. Egy fél kiló darált combot apróra vágott hagymán és olívaolajon megpirítottam, rátettem még 3-4 gerezd zúzott fokhagymát és 2 doboz kockázott paradicsom konzervet. Felöntöttem egy doboz sűrített paradicsomlével, sóval, borssal, kakukkfűvel, bazsalikommal és oregánóval ízesítettem. Egy fél óráig hagytam kislángon rotyogni. Közben megfőztem 1 kg pennét olajos, sós vízben, leszűrtem. Mivel én többet főzök, mint amit egy este megeszünk, ezért a főtt tésztára teszek olívaolajat (extraszűz), így másnapra nem tapad össze akkor sem ha nem keverem össze a mártással. Reszelt sajttal tálaltam. Igazán finom és gyors vacsi. Ez 4 személynek bőségesen elég!

Címkék: vacsora hús gyors paradicsom penne

A bejegyzés trackback címe:

https://anyadfoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr572567848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CT-kedvelő 2011.01.07. 19:14:30

Remélem, jut még nekem is. Szívesen megkóstolnám. Nyami.

Vörösliba 2011.01.07. 19:19:33

@CT-kedvelő: Ha nagyon akarod, mentek meg belőle! Na, milyen?

CT-kedvelő 2011.01.07. 19:30:37

Azt nem írtad, hogy 1 kg pennét főztél hozzá, hogy a konkrét négy személynek épphogy elég legyen...

Vörösliba 2011.01.07. 19:38:17

Ne kötekedj, örülök, hogy eddig eljutottam! De javítottam a hibát!

CT-kedvelő 2011.01.14. 22:34:11

Hát erről csak sikerült lemaradnom. Na de sebaj, máskor is csinálsz még ilyet...

Vörösliba 2011.02.02. 13:47:17

@CT-kedvelő: Mikor csináljak megint? Majd akkor fotózok is!

CT-kedvelő 2011.02.02. 22:27:27

Bármikor, végül is ez is egy CT, azt meg, mint tudjuk, kedvelem.
süti beállítások módosítása